
استاندار کرمان از فرمانداران و بخشداران این استان خواست که توسعه روستاها را در دستور کار قرار دهند. xa0علیرضا رزمحسینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست فرمانداران و بخشداران به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مسئله توسعه روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: این اصل در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است. نماینده عالی دولت با اشاره به لزوم مشارکت مردم در امر توسعه روستاها تأکید کرد: فرمانداران و بخشدارا...
ادامه مطلب