استاندارکرمان: فرمانداران و بخشداران توسعه روستاها را در دستور کار قرار دهند

خرید بک لینک

http://media.mehews.com/d/2015/07/16/1/1768339.jpg استاندار کرمان از فرمانداران و بخشداران این استان خواست که توسعه روستاها را در دستور کار قرار دهند.

علیرضا رزمحسینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست فرمانداران و بخشداران به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مسئله توسعه روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: این اصل در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت با اشاره به لزوم مشارکت مردم در امر توسعه روستاها تأکید کرد: فرمانداران و بخشداران بر روی این مسئله تمرکز کرده و توسعه روستاها را در دستور کار قرار دهند.

بیاض نیوز...

ما را در سایت بیاض نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: استاندارکرمان,فرمانداران,بخشداران,توسعه,روستاها,دستور,قرار,دهند, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 2:24

صفحه بندی