استاندار کرمان از فرمانداران و بخشداران این استان خواست که توسعه روستاها را در دستور کار قرار دهند.
علیرضا رزمحسینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست فرمانداران و بخشداران به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مسئله توسعه روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: این اصل در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.
نماینده عالی دولت با اشاره به لزوم مشارکت مردم در امر توسعه روستاها تأکید کرد: فرمانداران و بخشداران بر روی این مسئله تمرکز کرده و توسعه روستاها را در دستور کار قرار دهند.
بیاض نیوز...
ما را در سایت بیاض نیوز دنبال میکنید
برچسب: استاندارکرمان,فرمانداران,بخشداران,توسعه,روستاها,دستور,قرار,دهند, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 2:24