گاز گرفتگی 59 دانش آموز یک دبیرستان در کرمان

خرید بک لینک

http://images.khabaronline.ir/images/2013/12/position50/13-12-4-14593images.jpeg.jpgمسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان گفت: با وقوع یک مورد نشت گاز در یکی از مدارس شهر کرمان، 59 دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.

رضا جعفری گفت: در پی تماس مسوولان یک دبیرستان پسرانه با مرکز فوریت های پزشکی و اعلام گزارشی مبنی بر سرگیجه دانش آموزان، چندین آمبولانس امروز یکشنبه به محل این مدرسه اعزام شدند.

بیاض نیوز...

ما را در سایت بیاض نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 21:39

صفحه بندی