انتقاد استاندار کرمان از عملکرد صدا و سیما

خرید بک لینک

http://kerman.isna.ir//Files/News/Image/139310/10821t.jpgانتقاد استاندار کرمان از عملکرد صدا و سیما:
هیچ خانه و مسجدی را خراب نکرده ایم/نمی گذاریم هر کس در استان راه خود را برود/چرا صدا و سیما برای تبدیل شعار ولایت و توسعه به فرهنگ عمومی کاری نکرد؟

استاندار کرمان با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای استان کرمان در پوشش اخبار درست برخورد با حاشیه نشینی تصریح کرد: صدا و سیما باید تبلیغات خوب را به مردم اطلاع رسانی کند و ما در استان کرمان هیچ خانه و مسجدیرا خراب نکرده ایم و صدا و سیما مصاحبه استاندار را در بحث حاشیه نشینی را پخش نکرد

بیاض نیوز...

ما را در سایت بیاض نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 21:40

صفحه بندی