اسکان اضطراری 242 نفر گرفتار در برف کرمان

خرید بک لینک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اسکان اضطراری 242 مسافر گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، علی گنج کریمی روز دوشنبه افزود: نیروهای امدادی 183 دستگاه خودرو را که از روز گذشته تاکنون در گردنه های برفگیر گرفتار و متوقف شده بودند، کمک و به یکهزار و سه نفر نفر از هموطنان خدمات امدادی ارایه کردند.
وی با بیان این که کمک رسانی همچنان ادامه دارد گفت: هم اکنون 25 اکیپ ثابت و موقت امداد جاده ای در محورهای استان کرمان مستقر هستند که از روز گذشته تاکنون به علت ریزش برف و بارش باران به مناطق مختلف اعزام شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: اکیپ های امدادی در حال آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به مناطق اعزام خواهند شد

بیاض نیوز...

ما را در سایت بیاض نیوز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 21:41

صفحه بندی