معاون اول رئیس جمهور گفت: سال 95 از بهترین سالهای رونق اقتصادی کشور است و در حال حاضر مشتاقان کار با ایران از هم سبقت میگیرند و ما هستیم که باید انتخاب کنیم.
به گزارش بیاض نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، اسحاق جهانگیری روز گذشته در آیین افتتاح فاز دوم کارخانه توسعه تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: بخشهای مختلف صنعتی کشور به همت نیروهای متخصص که جزو مهمترین سرمایههای کشور هستند به نحو مطلوب در حال تولید، سرمایهگذاری و توسعه است...........ادامه مطلب
بیاض نیوز...
ما را در سایت بیاض نیوز دنبال میکنید
برچسب: افتتاح,کارخانه,توسعه,تغلیظ,سرچشمه, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 2:24